Ecommerce

Ecommerce
15.
Mar
2023
Najčešći problemi sa kojima se veb prodavnice (web shop-ovi) suočavaju. Neki od njih su: Niska konverzija: Jedan od najčešćih problema s kojima se suočavaju veb prodavnice jeste niska konverzija. To znači da posetioci veb prodavnice ne izvršavaju željenu akciju, poput kupovine proizvoda ili upisa na e-mail listu, na newsletter. Razlozi za ovaj problem mogu biti različiti, od lošeg dizajna stranice, do komplikovanog procese kupovine ili loše navigacije. Loše upravljanje zalihama: Nepravilno upravljanje zalihama može biti veliki problem za veb prodavnice. Ako proizvoda nema na stanju, to može dovesti do gubitka kupaca i negativnog uticaja na reputaciju prodavnice. S druge strane, previše velika zaloga može dovesti do zastarelosti proizvoda ili nepotrebnih troškova skladištenja. Problemi sa dostavom: Dostava proizvoda kupcima je jedan od ključnih faktora u uspešnom poslovanju veb prodavnica. Problemi sa dostavom, kao što su kašnjenja u isporuci, oštećenje proizvoda ili gubitak pošiljki, mogu dovesti do nezadovoljstva kupaca i negativne reputacije prodavnice. Loša korisnička podrška: Kupci često očekuju kvalitetnu korisničku podršku, koja može biti problematična za veb prodavnice. Loša korisnička podrška može dovesti do nezadovoljstva kupaca, koji se mogu okrenuti konkurentima. Kvalitetna podrška je važna u razrešavanju problema sa narudžbinama, dostavom i reklamacijama. Bezbednost podataka: Za veb prodavnice je ključno da zaštite lične podatke kupaca i njihove finansijske podatke. Problemi sa bezbednošću podataka mogu dovesti do krađe identiteta, prevara i loše reputacije prodavnice. Ovi problemi se često međusobno prepliću i mogu dovesti do nezadovoljstva kupaca, smanjenja prihoda i negativnog uticaja na reputaciju prodavnice. Važno je da veb prodavnice redovno nadgledaju ove probleme i preduzimaju korake kako bi ih rešili ili sprečili.
Detaljnije
bezbednost podataka dostava konverzija korisničko iskustvo upravljanje zalihama
17.
Oct
2022
Korišćenjem Paketomata, trgovci na malo su u mogućnosti da grupišu porudžbine, brže isporuče artikle i bezbedno ih čuvaju do preuzimanja.
Detaljnije
dostava eCommerce paketomat
04.
Oct
2022
Interesantne Click & Collect statistike, koje su relevantne za 2022. godinu – zašto kupci koriste ovu uslugu, njene prednosti za trgovce, izazove i kako preduzeća mogu da se prilagode.
Detaljnije
click-collect dostava ecommerce statistika
28.
Sep
2022
Način na koji se trgovci bave problimama sa dostavom, pravi razliku između pozitivnog ili negativnog utiska koji proces kupovine ostavlja na kupca.
Detaljnije
delivery ecommerce
23.
Sep
2022
Click & Collect unapređuje Omnichannel strategiju time što online kupovinu i fizičke prodavnice spaja u jedan ekosistem.
Detaljnije
click-collect dostava omnichannel
16.
Sep
2022
Optimizacija korpe (tj. procesa naplate) je strategija koju prodavac koristi kako bi poboljšao stopu konverzije u svojoj online prodavnici.
Detaljnije
ecommerce korpa UX
08.
Sep
2022
Kupac napravi porudžbinu online (putem sajta ili mobilne aplikacije), dobije obaveštenje kada je ta porudžbina spremna za preuzimanje i sam je preuzme u dogovorenom prodajnom objektu. 
Detaljnije
click-collect dostava ecommerce
22.
Nov
2021
Hot Spot eCommerce Awards 2021. - Ne propustite!
Detaljnije
ecommerce ecommerceplatform
31.
Mar
2020
Predstavljamo nekoliko saveta koji mogu da pomognu u ostvarivanju bezbednije online kupovine dok traje pandemija.
13.
Aug
2019
Kako B2B prodaju podići na viši nivo putem online shop-a?
27.
Dec
2018
Influenser marketing predstavlja jedan od najbrže rastućih tipova oglašavanja, a koristi se u gotovo svim poslovnim sferama. 
15.
Nov
2018
Baneri predstavljaju grafičke elemente koje većina korisnika prvo primeti pri poseti web sajtu, odnosno, internet prodavnici.
01.
Nov
2018
Kako bismo potpuno uprostil opis načina korišćenja platne kartice na Internetu, uporedićemo korišćenje platne kartice na web shopu, sa korišćenjem platne kartice u bilo kojoj prodavnici koju fizički možemo da posetimo.
01.
Oct
2018
Ukoliko ste razmišljali o pokretanju svoje internet prodavnice, sada je pravi trenutak da realizujete ovu ideju.
06.
Sep
2018
Na masovnost e-commerce usluge najviše utiče stvaranje preduslova za promene koje su nam neophodne kako bismo uspeli da promenimo klimu kada je Internet prodaja u Srbiji u pitanju.
19.
Jul
2018
Početak razvoja Internet trgovine u Srbiji vezujemo za 1999.godinu, a brzina kojom se odvijao nije na zavidnom nivou.
28.
Jun
2018
Kupovina putem interneta postaje svakodnevna navika potrošača i vlasnici internet prodavnica su pronašli načine kako da zadovolje potrebe potrošača.
21.
Jun
2018
U ovom tekstu ćemo navesti šta Vam je sve neophodno da preduzmete da biste nesumnjivo bili prepoznati kao bezbedna internet prodavnica i razvili poverenje i dobar odnos sa svojim klijentima i kupcima.
14.
Jun
2018
mCommerce polako ali sigurno stvara nove navike kod potrošača koje svakako utiču na trendove u online prodaji.
13.
Jun
2018
Od sada, našim klijentima omogućavamo novu uslugu koja podrazumeva automatsko ulistavanje i ažuriranje proizvoda sa njihove internet prodavnice na Kupindo.