NB SHOP Help Desk

Pristupite HELP DESK-u

Unesite svoje pristupne podatke i prijavite se na help desk nalog. 


Kako bismo pojednostavili komunikaciju i centralizovali sve zahteve, komentare i sugestije koje se tiču Vašeg sajta, obezbedili smo Help Desk, platformu za podršku klijentima.

 

Aktivacija naloga

Kako biste aktivirali svoj nalog na Help Desk-u, potrebno je da pošaljete zahtev na e-mail adresu podrska@nbsoft.rs. U telu mejla je potrebno da navedete e-mail adresu za koju će biti vezan Vaš help desk nalog. Nakon prijema zahteva, na navedenu e-mail adresu će stići aktivacioni link. Klikom na link, otvoriće Vam se forma za kreiranje lozinke koju ćete zajedno sa e-mail adresom koristiti pri prijavljivanju na help desk.  

Već imate korisnički nalog, ali ste zaboravili lozinku? Kliknite na link da resetujete lozinku. 

 

Help Desk-u pristupate klikom na link, uz pomoć adrese i lozinke koju ste kreirali. Kada se prijavite, na dodeljenim projektima možete kreirati zahteve, sugestije i pitanja koja se tiču Vašeg sajta. Za svaki zahtev se kreira poseban task klikom na dugme  +Add Task, pri čemu je potrebno imenovati task, a u telu taska opisati zahtev i označiti (korišćenjem @) kontakt osobe iz NB SOFT-a, koje će dobiti obaveštenje putem e-mail-a. Naše kolege će Vaš zahtev preusmeriti nadležnom timu, a Vi ćete moći da komunicirate sa našim kolegama i pratite realizaciju zahteva. 

Detaljnije instrukcije za korišćenje i informacije o dodatnim funkcionalnostima dostupnim na help desku možete pronaći klikom na link
 
Ukoliko imate poteškoća pri pristupanju help desk-u, obratite se našoj korisničkoj podršci na mejl podrska@nbsoft.rs ili pozivom na broj telefona 066 83 83 839.