Radi lakše komunikacije, organizacije rada i praćenja aktivnosti, NB SOFT svojim klijentima omogućava korišćenje online platforme za podršku klijentima. Na ovaj način NB SOFT na mnogo brži i efikasniji način može da izađe u susret i pruži neophodnu pomoć svojim klijentima kada god je to potrebno.
Kako bi klijent mogao da pristupi helpdesk-u, potrebno je da pošalje zahtev mejlom na adresu podrska@nbsoft.rs. U svom mejlu bi trebalo da napiše za koju mejl adresu treba dodeliti pristup. Na navedeni mejl će sa strane NB SOFT-a stići pozivnica (aktivacioni link). Klikom na link, klijentu će se otvoriti forma za unos lozinke. Klijent sam kreira svoju lozinku. Nakon što se uloguje, klijent može da nastavi da koristi helpdesk, piše zahteve, sugestije i korekcije koje se tiču sajta, komentariše zahteve i slično. Kada klijent postavi task, zaposleni u NB SOFT-u koji su označeni u tasku dobijaju obaveštenje na svoj mejl, pa mogu da preuzmu task i započnu sa radom.
Na ovaj način će klijent lakše komunicirati sa NB SOFT-om i biti u mogućnosti da isprati kako se napreduje sa njegovim zahtevom. Sve što zaposleni NB SOFT-a urade ili iskomentarišu povodom taska klijent će moći da vidi, jer svako obaveštenje stiže na mejl, a onda to može da se pogleda i na helpdesk-u.
Klijent se na adresi http://helpdesk.nbsoft.rs loguje mejlom na koji je poslata pozivnica (aktivacioni link) i lozinkom koju je sam kreirao. Nakon što se uloguje, klijent klikom na projekat kome ima pristup pristupa sekciji u kojoj može da postavlja zahteve (taskove).
Otvara se prozor u kome klijent unosi taskove putem opcije +Add Task. U polje Task Name unosi se ime taska, a u polje Write a description unosi se detaljno objašnjenje taska. Nakon što se to završi klikom na polje Add Task (plavo dugme) task se čuva na helpdesk-u. Za svako pitanje ili zahtev neopodno je da se napiše poseban task kako se teme ne bi mešale i kako bi bilo lakše realizovati date zahteve.
Za sva pitanja, slobodno nas kontaktirajte na naš broj telefona 066 83 83 839.