15.11.2018.

Kako kreirati efikasan baner?

Tamara Božić u Ecommerce

Baneri predstavljaju grafičke elemente koje većina korisnika prvo primeti pri poseti web sajtu, odnosno, internet prodavnici. Zbog toga, prostor za grafiku treba biti dobro iskorišćen, a u zavisnosti od publike kojoj se šalje poruka, kao i aktuelnosti i značaja teme poruke koju trgovac želi da pošalje bira se pozicija banera. Na primer, internet prodavnica modnog brenda će u zimskom periodu najviše isticati jakne i čizme, dok će u vreme rasprodaja glavni baner biti rezervisan za obaveštenja o iznosu popusta i akcijama. Takođe, veliki, odnosno, glavni baneri služe za slanje poruke većini posetilaca dok se baneri koji se nalaze sa strane ili pri dnu stranice uglavnom se koriste za proizvode i obaveštenja koji zanimaju užu ciljnu grupu posetilaca - muškarce, žene, roditelje, VIP kupce i slično.

Postoji nekoliko ciljeva koji se mogu postići pravilnim dizajnom i postavkom banera:

  • podizanje svesti o brendu 
  • kreiranje lojalnosti potrošača
  • jednostavnije snalaženje posetilaca u internet prodavnici
  • povećanje broja poseta određenih stranica
  • obaveštavanje posetioca o akcijskoj ponudi, novim proizvodima ili kolekciji, novostima iz kompanije, događaju i slično
  • povećanje prodaje

Da bi baner bio efikasan, postoji nekoliko uslova koji bi trebalo da budu ispunjeni, kako bi se posetilac zainteresovao i podstakao na željenu akciju: 
1. Kvalitet grafike – kvalitet fotografije proizvoda, kao i ostalih elemenata koji se nalaze na baneru (stikeri, crtež, poruka) moraju biti na odgovarajućem nivou. Jasna slika i dobro uklopljene boje odaju utisak profesionalnosti i duže zadržavaju pažnju posetioca.
2. Logo ili naziv proizvođača/trgovca –kako bi stekao poverenje, posetilac mora da ima jasnu informaciju o proizvođaću odnosno trgovcu koji oglašava proizvod i šalje poruku. 
3. Benefit – istaknite benefit koji komunicirate putem banera. Bilo da je to nova kolekcija, popust ili obaveštenje o besplatnoj dostavi, kupac mora da zna šta tačno dobija ukoliko poseti određenu stranicu ili poruči proizvod.
4. Call to action dugme – pozovite posetioca na konkretnu akciju: pogledajte ponudu, poručite odmah, saznajte više… Time ga upućujete na akciju koju treba da preduzme ukoliko ga zainteresuje poruka, a čime se ispunjava osnovni cilj kreiranja i postavljanja banera.

Ostavi komentar

Slični članci

27.
Dec.
2018.
Ecommerce
Influenser marketing predstavlja jedan od najbrže rastućih tipova oglašavan...
01.
Nov.
2018.
Ecommerce
Kako bismo potpuno uprostil opis načina korišćenja platne kartice na Intern...
01.
Oct.
2018.
Ecommerce
Ukoliko ste razmišljali o pokretanju svoje internet prodavnice, sada je p...