15.11.2018.

Kako kreirati efikasan baner?

u Ecommerce

Baneri predstavljaju grafičke elemente koje većina korisnika prvo primeti pri poseti web sajtu, odnosno, internet prodavnici. Zbog toga, prostor za grafiku treba biti dobro iskorišćen, a u zavisnosti od publike kojoj se šalje poruka, kao i aktuelnosti i značaja teme poruke koju trgovac želi da pošalje bira se pozicija banera. Na primer, internet prodavnica modnog brenda će u zimskom periodu najviše isticati jakne i čizme, dok će u vreme rasprodaja glavni baner biti rezervisan za obaveštenja o iznosu popusta i akcijama. Takođe, veliki, odnosno, glavni baneri služe za slanje poruke većini posetilaca dok se baneri koji se nalaze sa strane ili pri dnu stranice uglavnom se koriste za proizvode i obaveštenja koji zanimaju užu ciljnu grupu posetilaca - muškarce, žene, roditelje, VIP kupce i slično.

Postoji nekoliko ciljeva koji se mogu postići pravilnim dizajnom i postavkom banera:

  • podizanje svesti o brendu 
  • kreiranje lojalnosti potrošača
  • jednostavnije snalaženje posetilaca u internet prodavnici
  • povećanje broja poseta određenih stranica
  • obaveštavanje posetioca o akcijskoj ponudi, novim proizvodima ili kolekciji, novostima iz kompanije, događaju i slično
  • povećanje prodaje

Da bi baner bio efikasan, postoji nekoliko uslova koji bi trebalo da budu ispunjeni, kako bi se posetilac zainteresovao i podstakao na željenu akciju: 
1. Kvalitet grafike – kvalitet fotografije proizvoda, kao i ostalih elemenata koji se nalaze na baneru (stikeri, crtež, poruka) moraju biti na odgovarajućem nivou. Jasna slika i dobro uklopljene boje odaju utisak profesionalnosti i duže zadržavaju pažnju posetioca.
2. Logo ili naziv proizvođača/trgovca –kako bi stekao poverenje, posetilac mora da ima jasnu informaciju o proizvođaću odnosno trgovcu koji oglašava proizvod i šalje poruku. 
3. Benefit – istaknite benefit koji komunicirate putem banera. Bilo da je to nova kolekcija, popust ili obaveštenje o besplatnoj dostavi, kupac mora da zna šta tačno dobija ukoliko poseti određenu stranicu ili poruči proizvod.
4. Call to action dugme – pozovite posetioca na konkretnu akciju: pogledajte ponudu, poručite odmah, saznajte više… Time ga upućujete na akciju koju treba da preduzme ukoliko ga zainteresuje poruka, a čime se ispunjava osnovni cilj kreiranja i postavljanja banera.

Slični članci

04.
Aug.
2023.
Ecommerce
U drugoj polovini 2023. godine se očekuje da nekoliko ključnih trendova oblikuje ecommerce industriju. 
15.
Mar.
2023.
Ecommerce
Koji su najučestaliji problemi koji se javljaju u eCommerce industriji? Kako prevazići izazove i unaprediti iskustvo korisnika pri kupovini? Ovaj članak...
17.
Oct.
2022.
Ecommerce
Korišćenjem Paketomata, trgovci na malo su u mogućnosti da grupišu porudžbine, brže isporuče artikle i bezbedno ih čuvaju do preuzimanja....