15.11.2018.

Kako kreirati efikasan baner?

u Ecommerce

Baneri predstavljaju grafičke elemente koje većina korisnika prvo primeti pri poseti web sajtu, odnosno, internet prodavnici. Zbog toga, prostor za grafiku treba biti dobro iskorišćen, a u zavisnosti od publike kojoj se šalje poruka, kao i aktuelnosti i značaja teme poruke koju trgovac želi da pošalje bira se pozicija banera. Na primer, internet prodavnica modnog brenda će u zimskom periodu najviše isticati jakne i čizme, dok će u vreme rasprodaja glavni baner biti rezervisan za obaveštenja o iznosu popusta i akcijama. Takođe, veliki, odnosno, glavni baneri služe za slanje poruke većini posetilaca dok se baneri koji se nalaze sa strane ili pri dnu stranice uglavnom se koriste za proizvode i obaveštenja koji zanimaju užu ciljnu grupu posetilaca - muškarce, žene, roditelje, VIP kupce i slično.

Postoji nekoliko ciljeva koji se mogu postići pravilnim dizajnom i postavkom banera:

  • podizanje svesti o brendu 
  • kreiranje lojalnosti potrošača
  • jednostavnije snalaženje posetilaca u internet prodavnici
  • povećanje broja poseta određenih stranica
  • obaveštavanje posetioca o akcijskoj ponudi, novim proizvodima ili kolekciji, novostima iz kompanije, događaju i slično
  • povećanje prodaje

Da bi baner bio efikasan, postoji nekoliko uslova koji bi trebalo da budu ispunjeni, kako bi se posetilac zainteresovao i podstakao na željenu akciju: 
1. Kvalitet grafike – kvalitet fotografije proizvoda, kao i ostalih elemenata koji se nalaze na baneru (stikeri, crtež, poruka) moraju biti na odgovarajućem nivou. Jasna slika i dobro uklopljene boje odaju utisak profesionalnosti i duže zadržavaju pažnju posetioca.
2. Logo ili naziv proizvođača/trgovca –kako bi stekao poverenje, posetilac mora da ima jasnu informaciju o proizvođaću odnosno trgovcu koji oglašava proizvod i šalje poruku. 
3. Benefit – istaknite benefit koji komunicirate putem banera. Bilo da je to nova kolekcija, popust ili obaveštenje o besplatnoj dostavi, kupac mora da zna šta tačno dobija ukoliko poseti određenu stranicu ili poruči proizvod.
4. Call to action dugme – pozovite posetioca na konkretnu akciju: pogledajte ponudu, poručite odmah, saznajte više… Time ga upućujete na akciju koju treba da preduzme ukoliko ga zainteresuje poruka, a čime se ispunjava osnovni cilj kreiranja i postavljanja banera.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

13.
May.
2022.
Događaji
Devetu Gemius e-Commerce Day konferenciju podržali smo kao partneri i kroz predavanje o automatizaciji procesa direktora NB SOFT-a Aleksandra Nastevskog.
26.
Apr.
2022.
Kurirske službe
Glovo je aplikacija za isporuku na zahtev, koja omogućava korisnicima da kupuju, primaju i šalju bilo koji proizvod unutar grada za manje od 45 ...
12.
Apr.
2022.
Portfolio
Izrada internet prodavnice auto delova i opreme, sa preko 180 hiljada proizvoda, povezivanje sa Polcar i 1ClickSoft ERP sistemima, kurirskom službo...
11.
Apr.
2022.
Događaji
U Zrenjaninu su se okupili predstavnici čitavog ekosistema elektronske trgovine, a NB SOFT je kao partner podržao realizaciju ovog edukativnog događaja.
22.
Mar.
2022.
ERP sistemi
1ClickSoft firma sa sedištem u Beogradu, dve decenije radi na razvijanju različitih softverskih poslovnih rešenja, koja koriste mnogobrojni kli...
22.
Mar.
2022.
ERP sistemi
Polcar kompanija iz Poljske posluje na tržištu automobilskih rezervnih delova od 1986. godine. Evropski skladišni centar za preko 350 proi...
21.
Mar.
2022.
Događaji
U želji da eCommerce približi studentima, NB SOFT je i ove godine učestvovao na događaju Dani prakse.
16.
Mar.
2022.
SMS i Viber poruke
Send SMS iz Rumunije pruža usluge SMS marketinga, kao jednog od najzastupljenijih vidova mobilnog marketinga. U svojoj ponudi imaju veliki broj usluga, kao i...
24.
Feb.
2022.
Događaji
U okviru jubilarnog događaja, na izboru Top50 online stvari, NB SOFT je dodelio nagrade u oblasti eCommerce-a.
09.
Feb.
2022.
Kurirske službe
Econt je inovativna platforma za kvalitetne kurirske i platne usluge za e-trgovinu, kao i pojedinačne kupce. Econt svoje usluge transporta obavlja na teritor...