15.11.2018.

Kako kreirati efikasan baner?

Tamara Božić u Ecommerce

Baneri predstavljaju grafičke elemente koje većina korisnika prvo primeti pri poseti web sajtu, odnosno, internet prodavnici. Zbog toga, prostor za grafiku treba biti dobro iskorišćen, a u zavisnosti od publike kojoj se šalje poruka, kao i aktuelnosti i značaja teme poruke koju trgovac želi da pošalje bira se pozicija banera. Na primer, internet prodavnica modnog brenda će u zimskom periodu najviše isticati jakne i čizme, dok će u vreme rasprodaja glavni baner biti rezervisan za obaveštenja o iznosu popusta i akcijama. Takođe, veliki, odnosno, glavni baneri služe za slanje poruke većini posetilaca dok se baneri koji se nalaze sa strane ili pri dnu stranice uglavnom se koriste za proizvode i obaveštenja koji zanimaju užu ciljnu grupu posetilaca - muškarce, žene, roditelje, VIP kupce i slično.

Postoji nekoliko ciljeva koji se mogu postići pravilnim dizajnom i postavkom banera:

  • podizanje svesti o brendu 
  • kreiranje lojalnosti potrošača
  • jednostavnije snalaženje posetilaca u internet prodavnici
  • povećanje broja poseta određenih stranica
  • obaveštavanje posetioca o akcijskoj ponudi, novim proizvodima ili kolekciji, novostima iz kompanije, događaju i slično
  • povećanje prodaje

Da bi baner bio efikasan, postoji nekoliko uslova koji bi trebalo da budu ispunjeni, kako bi se posetilac zainteresovao i podstakao na željenu akciju: 
1. Kvalitet grafike – kvalitet fotografije proizvoda, kao i ostalih elemenata koji se nalaze na baneru (stikeri, crtež, poruka) moraju biti na odgovarajućem nivou. Jasna slika i dobro uklopljene boje odaju utisak profesionalnosti i duže zadržavaju pažnju posetioca.
2. Logo ili naziv proizvođača/trgovca –kako bi stekao poverenje, posetilac mora da ima jasnu informaciju o proizvođaću odnosno trgovcu koji oglašava proizvod i šalje poruku. 
3. Benefit – istaknite benefit koji komunicirate putem banera. Bilo da je to nova kolekcija, popust ili obaveštenje o besplatnoj dostavi, kupac mora da zna šta tačno dobija ukoliko poseti određenu stranicu ili poruči proizvod.
4. Call to action dugme – pozovite posetioca na konkretnu akciju: pogledajte ponudu, poručite odmah, saznajte više… Time ga upućujete na akciju koju treba da preduzme ukoliko ga zainteresuje poruka, a čime se ispunjava osnovni cilj kreiranja i postavljanja banera.

ecommerce marketing

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

13.
May.
2021.
Platni servisi
Banka Kombetare Tregtare poseduje preko 90 poslovnica. Jedna je od najprofitabilnijih kompanija u Albaniji, sa fokusom na razumevanju potreba klijenata i dig...
07.
May.
2021.
Kurirske službe
GLS grupa obuhvata 40 zemalja, globalno povezanih putem ugovora. Svoje predstavništvo imaju i u Sloveniji i Hrvatskoj. Sigurno i brzo svakoga dan...
09.
Apr.
2021.
Događaji
NB SOFT se i ove godine rado odazvao pozivu i bio deo uspešno organizovanog online događaja Dani prakse.
15.
Mar.
2021.
Platni servisi
Payrexx platni servis omogućava bezbedno i lako online plaćanje širom sveta. Preko 200 različitih dostupnih metoda plaćanja Visa, MasterCard, Apple Pa...
15.
Mar.
2021.
Platni servisi
PayTabs nudi raznovrsna prilagođena rešenja za online plaćanje, kako biste svoje poslovanje vodili neometano, sigurno i efikasno. Ovaj globalni s...
18.
Jan.
2021.
Platni servisi
Na internet prodavnici, u delu namenjenom za plaćanja, sa oznakom IPS skeniraj trgovac generiše IPS QR kôd, a platilac izborom te opcije u aplik...
18.
Jan.
2021.
Platni servisi
OPA je ekosistem mobilnog plaćanja kreiran da povezuje korisnike i trgovce, stvarajući sigurno okruženje za plaćanje i ostale pogodnosti. OPA omogućava ...
30.
Oct.
2020.
Portfolio
Izrada internet prodavnice dečije obuće domaćeg brenda Pollino koja je bazirana na NB SHOP platformi, povezana sa ERP sistemom MIS, kurirskom službom Dexpres...
30.
Oct.
2020.
Portfolio
Izrada i realizacija internet prodavnice odeće, obuće i aksesoara za decu, bazirana na NB SHOP platformi, integracija sa Falcon Logistic kurirskom službom i ...
30.
Oct.
2020.
Portfolio
Izrada internet prodavnice proizvoda od drveta, laminata, parketa, vrata, nameštaja po meri, bazirana na NB SHOP platformi, integracija sa Luceed ERP ...