15.11.2018.

Kako kreirati efikasan baner?

u Ecommerce

Baneri predstavljaju grafičke elemente koje većina korisnika prvo primeti pri poseti web sajtu, odnosno, internet prodavnici. Zbog toga, prostor za grafiku treba biti dobro iskorišćen, a u zavisnosti od publike kojoj se šalje poruka, kao i aktuelnosti i značaja teme poruke koju trgovac želi da pošalje bira se pozicija banera. Na primer, internet prodavnica modnog brenda će u zimskom periodu najviše isticati jakne i čizme, dok će u vreme rasprodaja glavni baner biti rezervisan za obaveštenja o iznosu popusta i akcijama. Takođe, veliki, odnosno, glavni baneri služe za slanje poruke većini posetilaca dok se baneri koji se nalaze sa strane ili pri dnu stranice uglavnom se koriste za proizvode i obaveštenja koji zanimaju užu ciljnu grupu posetilaca - muškarce, žene, roditelje, VIP kupce i slično.

Postoji nekoliko ciljeva koji se mogu postići pravilnim dizajnom i postavkom banera:

  • podizanje svesti o brendu 
  • kreiranje lojalnosti potrošača
  • jednostavnije snalaženje posetilaca u internet prodavnici
  • povećanje broja poseta određenih stranica
  • obaveštavanje posetioca o akcijskoj ponudi, novim proizvodima ili kolekciji, novostima iz kompanije, događaju i slično
  • povećanje prodaje

Da bi baner bio efikasan, postoji nekoliko uslova koji bi trebalo da budu ispunjeni, kako bi se posetilac zainteresovao i podstakao na željenu akciju: 
1. Kvalitet grafike – kvalitet fotografije proizvoda, kao i ostalih elemenata koji se nalaze na baneru (stikeri, crtež, poruka) moraju biti na odgovarajućem nivou. Jasna slika i dobro uklopljene boje odaju utisak profesionalnosti i duže zadržavaju pažnju posetioca.
2. Logo ili naziv proizvođača/trgovca –kako bi stekao poverenje, posetilac mora da ima jasnu informaciju o proizvođaću odnosno trgovcu koji oglašava proizvod i šalje poruku. 
3. Benefit – istaknite benefit koji komunicirate putem banera. Bilo da je to nova kolekcija, popust ili obaveštenje o besplatnoj dostavi, kupac mora da zna šta tačno dobija ukoliko poseti određenu stranicu ili poruči proizvod.
4. Call to action dugme – pozovite posetioca na konkretnu akciju: pogledajte ponudu, poručite odmah, saznajte više… Time ga upućujete na akciju koju treba da preduzme ukoliko ga zainteresuje poruka, a čime se ispunjava osnovni cilj kreiranja i postavljanja banera.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

17.
Sep.
2021.
Eksterni marketing servisi
Mailchimp je napredna All-in-One marketinška platforma za mala preduzeća, veoma jednostavna za korišćenje, pomoću koje možete unaprediti va&sca...
17.
Sep.
2021.
Eksterni marketing servisi
WebPower je priznata kompanija koja klijentima pruža automatizaciju marketinških aktivnosti, putem prilagođenog i relevantnog sadržaja u e-Mail p...
15.
Sep.
2021.
Platni servisi
SIA vPOS omogućava jednostavno i sigurno upravljanje online plaćanjima. Podržava plaćanja sledećim karticama: Visa, Mastercard, Maestro, American Express i d...
12.
Aug.
2021.
Portfolio
Izrada internet prodavnice moderne odeće za decu domaće proizvodnje, sa tradicijom dugom skoro 40 godina, zasnovana na NB SHOP platformi, povezana sa D Expre...
11.
Aug.
2021.
Kurirske službe
Business Delivery 10 je ćerka firma jedne od vodećih logističkih kompanija u Makedoniji, koja pruža integrisana logistička rešenja u oblasti tra...
11.
Aug.
2021.
Kurirske službe
BH Pošta, uvela je novu uslugu BH PostExpress, koja omogućava brz i siguran prenos pošiljaka na području cele Bosne i Hercegovine, a ...
11.
Aug.
2021.
SMS i Viber poruke
GMD Solutions je fokusiran na razvoj modernih marketing servisa i svojim klijentima pruža kompletnu podršku i konstalting u sprovođenju SMS marketing ...
04.
Aug.
2021.
ERP sistemi
ePax kompanija osnovana je u Mađarskoj i svojim fleksibilnim softverskim rešenjima i raznolikom ponudom proizvoda, svojim klijentima, m...
15.
Jul.
2021.
Portfolio
Izrada internet prodavnice ribolovačkog pribora i opreme, koja je povezana sa poslovnim softverom IRIS kibernetika, kurirskom službom City Express i sa moguć...
15.
Jul.
2021.
Portfolio
Izrada internet prodavnice sportske opreme vodećih svetskih brendova, zasnovana na NB SHOP platformi, povezivanje sa Tradis ERP sistemom, implementacija serv...