23.09.2022.

Doprinos Click & Collect-a Omnichannel strategiji

u Ecommerce

Preuzimanje u prodavnici postaje sve prisutniji način dostave za online kupce. Trgovci počinju da uvode Click & Collect kako bi svojim kupcima pružili što bolje iskustvo i olakšali im kupovinu. Ipak, još uvek se postavlja pitanje kako to Click & Collect pomaže trgovcima da ostvare veći profit, kao i da im kupac još više bude u fokusu.

Očekivanja kupaca su poput zupčanika – oni žele sve više i više, i žele to brže nego ikada ranije. Kupci očekuju da iskustvo preuzimanja u prodavnici bude podjednako udobno i brzo kao i sve ostale aktivnosti vezane za online kupovinu.

Trgovci se suočavaju sa izborom: da li investirati u Click & Collect ili rizikovati da se zaostane za konkurentima?

Kako trgovci mogu maksimalno iskoristiti „Click & Collect“ u Omnichannel strategiji, sa ciljem ostvarenja konkurentske prednosti?

 

  1. Click & Collect unapređuje Omnichannel strategy time što online kupovinu i fizičke prodavnice spaja u jedan ekosistem

  2. Preuzimanje u prodavnici pozitivno utiče na povećanje posećenosti maloprodajnih objekata i često dovodi do dodatnih, impulsivnih kupovina. Bell & Hovell istraživanje je pokazalo da je 49% onih koji su preuzeli svoju onlajn porudžbinu u prodavnici, kupili i dodatni proizvod.

  3. Sama namera kupovine je mnogo veća za Click & Collect kupce, o odnosu na kupce koji biraju dostavu na kućnu adresu. U proseku, kupci koji su se opredelili za preuzimaje u prodavnici imaju 11% veću vrednost korpe od kupaca sa dostavom na kućnu adresu.

  4. Uvođenje ovog načina dostave može doneti uštedu samom trgovcu. Na primer, jedan veliki lanac maloprodaje je uštedeo 28% ukupnih troškova transporta, eliminisanjem isporuke na kućnu adresu.

  5. Prema sprovedenoj studiji, 82% kupaca će verovatnije kupiti online, ako postoji opcija da proizvod vrate u prodavnicu. Click & Collect omogućava prodavcima da smanje stopu povrata, tako što će osigurati da su kupci zadovoljni svojom porudžbinom pre nego što napuste prodavnicu.

 

 

Preuzimanje u prodavnici je jedan od efikasnijihh načina na koji trgovci pospeše “omnichannel” interakciju sa kupcima. Ne samo da kupci mogu da preuzmu artikle iz prodavnice, već takođe mogu da kupe online, a zatim dobiju notifikaciju da je njihova porudžbina spremna za preuzimanje. Ovo omogućava glatko i nezaboravno iskustvo za kupce koji ne vole ili im ne odgovara da svoje porudžbine čekaju na vratima. 

Ono šta moramo napomenuti je da se prilikom kreiranja omnichannel strategije, pored same logistike, obavezno vodi račun i o tome kako će zaposleni u maloprodajnim objektima upravljati ovom prodajom i interakcijama sa kupcima. Ukoliko vas interesuju načini za poboljšanje Click & Collect procesa, možete ih pročitati ovde.

click-collect dostava omnichannel

Slični članci

04.
Aug.
2023.
Ecommerce
U drugoj polovini 2023. godine se očekuje da nekoliko ključnih trendova oblikuje ecommerce industriju. 
15.
Mar.
2023.
Ecommerce
Koji su najučestaliji problemi koji se javljaju u eCommerce industriji? Kako prevazići izazove i unaprediti iskustvo korisnika pri kupovini? Ovaj članak...
17.
Oct.
2022.
Ecommerce
Korišćenjem Paketomata, trgovci na malo su u mogućnosti da grupišu porudžbine, brže isporuče artikle i bezbedno ih čuvaju do preuzimanja....