31.03.2020.

Online trgovina u doba pandemije korona virusa (COVID-19)

Tamara Božić u Ecommerce

Pandemija koja je zahvatila gotovo čitav svet izmenila je kako navike i ponašanje pojedinaca, tako i organizaciju i poslovanje kompanija. Prema savetima stručnjaka, najsigurnija prevencija je socijalno distanciranje, odnosno, boravak kod kuće i smanjenje fizičkog kontakata sa drugima na minimum.

U novim uslovima, sve više ljudi obavlja kupovinu iz svog doma, a mi vam predstavljamo nekoliko saveta koji mogu da pomognu u ostvarivanju bezbednije online kupovine:

  1. Informisanje
    Gotovo svi trgovci koji posluju online su na svojim internet prodavnicama istakli obaveštenje o eventualnim izmenama režima rada u novonastalim uslovima. Pre kupovine, proverite da li je došlo do promena u roku isporuke, radnom vremenu call centra i slično.
     
  2. Plaćanje
    Ukoliko ste se odlučili na kupovinu, plaćanjem porudžbine unapred - karticom, e-bankingom, PayPal-om ili putem drugih platnih servisa smanjuje se kontakt sa novcem i skraćuje se zadržavanje kurira koji dostavlja paket. Ipak, ako ne želite ili niste u mogućnosti da platite unapred, preporučujemo da pripremite
    tačan iznos novca koji želite da predate kuriru kako biste što brže obavili preuzimanje paketa.
     
  3. Isporuka
    Kurirske službe uvele su stroga pravila ponašanja svojih zaposlenih u novim okolnostima, a isto preporučuju i korisnicima usluga. Preuzimanje paketa bi trebalo obaviti na otvorenom prostoru i na preporučenoj fizičkoj distanci između kupca i kurira. Takođe, zaštitne maske i rukavice su preporuka koju treba uvažiti i u ovoj situaciji.
     
  4. Razumevanje
    Novonastale okolnosti nisu ostavile previše prostora za pripremu, a kompanije prilagođavaju svoje aktivnosti u hodu. Kako bi zaštitili svoje zaposlene i klijente, trgovci, banke, kurirske službe, agencije, softverske kompanije i ostali učesnici eCommerce ekosistema zatvorili su brojne objekte, smanjili fizičke kontakte i reorganizovali svoj rad. Ipak, trude se i dalje da izađu u susret svakom kupcu i klijentu kako bi svi što manje osetili uticaj vanrednih okolnosti. Zbog toga, posebno je važno da u ovim uslovima ostanemo solidarni i da imamo razumevanja za kompanije i pojedince sa kojima sarađujemo.
     
  5. #Ostanitekodkuće
    Ostanite kod kuće i pratite obaveštenja i preporuke nadležnih za vanredne situacije. Čuvajmo sebe i druge.

Ostavi komentar

Slični članci

13.
Aug.
2019.
Ecommerce
Kako B2B prodaju podići na viši nivo putem online shop-a?
27.
Dec.
2018.
Ecommerce
Influenser marketing predstavlja jedan od najbrže rastućih tipova oglašavan...
15.
Nov.
2018.
Ecommerce
Baneri predstavljaju grafičke elemente koje većina korisnika prvo primeti pri pose...